A Heidsieck páros új kezekbe kerül
Miután az elmúlt években inkább veszteséget termeltek, a Rémy Cointreau bejelentette, hogy eladja a tulajdonában lévő Charles és Piper-Heidsieck champagne-i pezsgőmárkáit az EPI holding részére és a továbbiakban a többi márkanevére fókuszál.
Az EPI (Société Européenne de Participations Industrielles) a hírek szerint 593 millió dollárért jutott hozzá a jogokhoz, valamint a termelési létesítményekhez és a csatolt Piper Sonoma márkához, ami a cég amerikai piacra szánt pezsgője.
Az EPI holding tulajdonosa egyébként az a Descours család, amely több luxus márka birtokában van, így számukra nem idegen a márka vásárlás.
Rémy Cointreau a jövőben az eladásból befolyt összeget a többi, jól prosperáló márkájába fekteti, többek között a gazdasági válságban is növekedést produkáló szeszesital ágazatba.